Despre mine

Fotografia mea
Universe/Earth
Isus a zis: Daca Ma iubiti, veti pazi poruncile mele. Ioan 14,15

joi, 20 ianuarie 2011

televizorul

Mai jos se va desfasura un interviu imaginar intre un tinar jurnalist si personalul de resurse umane de la televiziunea "3 ANETNA" o televiziune din Zurania undeva in est:
Tanarul Jurnalist: - Buna ziua, la ora 15:00 am o intalnire cu doamna AAA BBB legat de postul de moderator de emisiuni de spalat;
Secretara: - Luati loc va rog, o sa anunt.
AAA BBB: Buna ziua, intrati va rog;
T.J. - Buna ziua.
AB: Ati venit pentru postul de moderator...
TJ: Da
AB: Sa stiti stimate domn ca noi aici nu lucram cu constiinte, cand intrati la noi in platou, personalitatea dumneavoastra nu mai exista. Va exista doar dogma prea iubitului nostru conducator, pe care o sa vi-o inshusiti. E clar?
TJ: Cum adica doamna...o sa ma invatati ce sa spun? Si daca ce ma puneti sa spun imi contrazice tot ce am trait eu pana acuma?
AB: Nu ne intereseaza. Treaba noastra aici este sa servim profitul si dorinta preaiubitului nostru conducator.
Draga domnule jurnalist, dumneavoastra nu stiu de pe ce planeta ati venit aici la noi, la noi......important este banul sa stiti, dupa o vreme te obisnuiesti fara constiinta. E dureros cand razbeste totusi pentru ca realizam ca am trait atatia ani generand minciuna si influentand destinele a mii de oameni sute de mii....(mimica doamnei AB se schimba. Constiinta reusise sa scoata un sunet care generase regrete). In camera se asternuse o liniste apasatoare care o face pe doamna AB sa se simta stinghera, aerul acesteia devine tot mai rar, nu mai poate respira. Constiinta ei se hotarase sa duca ultima lupta, in acel moment, contra ne-adevarului.
AB in dialog cu sine: Ce e important in viata mea?.... Am bani cu care pot sa cumpar orice masina vreau, orice casa vreau, lucrez la o firma mare, ma duc la ce emisiune vreau..... insa ......... daca maine Dumnezeu ma intreaba daca sunt gata sa mor... pot sa ii raspund "Da, nu mai am nimic de facut aici, tot ce am vrut sa fac am realizat si sunt mandra de mine si sper ca si TU sa fii multumit de mine"?
Vaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii atatia ani de zile mi-am pierdut viata, traind in van, nu am realizat nimic de care sa fiu acuma mandra. Am fost partasa la ascunderea adevarului, la minciuna si denigrari, la injurii si manipulari ale oamenilor. Si de ce asta? Pentru coruptie, pentru furt, pentru binele unui partid sau al altuia, pentru bani.

Doamna AB, a demisionat din partid, scuze de la televiziunea respectiva, si acuma se ocupa de educarea copiilor strazii, de strangerea de fonduri prin convingerea clerului de a investii in inimi de carne si nu in inimi de piatra.
.
.
.
Daca ma intreaba maine Dumnezeu: Daniel esti gata sa mori, ai trait asa cum TI-am cerut si ai pazit poruncile pe ca Fiul Meu ti le-a zis?

"1 - Să nu ai alţi dumnezei afară de Mine.
2 - Să nu-ţi faci chip cioplit să nu te închini înaintea lor, şi să nu le slujeşti;
3 - Să nu iei în deşert Numele Domnului, Dumnezeului tău;
4 -. Adu-ţi aminte de ziua de odihnă, ca s-o sfinţeşti. Căci în şase zile a făcut Domnul cerurile, pământul şi marea, şi tot ce este în ele, iar în ziua a şaptea S-a odihnit: de aceea a binecuvântat Domnul ziua de odihnă şi a sfinţit-o.
5 - Cinsteşte pe tatăl tău şi pe mama ta, pentru ca să ţi se lungească zilele în ţara, pe care ţi-o dă Domnul, Dumnezeul tău.
6 - Să nu ucizi.
7 - Să nu preacurveşti.
8 -. Să nu furi.
9 - Să nu mărturiseşti strâmb împotriva aproapelui tău.
10 - Să nu pofteşti casa aproapelui tău; să nu pofteşti nevasta aproapelui tău, nici robul lui, nici roaba lui, nici boul lui, nici măgarul lui, nici vreun alt lucru, care este al aproapelui tău."

"Să nu vă împotriviţi celui ce vă face rău. Ci, oricui te loveşte peste obrazul drept, întoarce-i şi pe celălalt.
40. Oricui vrea să se judece cu tine, şi să-ţi ia haina, lasă-i şi cămaşa.
41. Dacă te sileşte cineva să mergi cu el o milă deloc, mergi cu el două.
42. Celui ce-ţi cere, dă-i; şi nu întoarce spatele celui ce vrea să se împrumute de la tine.
43. Aţi auzit că s-a zis: „Să iubeşti pe aproapele tău, şi să urăşti pe vrăjmaşul tău.”
44. Dar Eu vă spun: Iubiţi pe vrăjmaşii voştri, binecuvântaţi pe cei ce vă blestemă, faceţi bine celor ce vă urăsc, şi rugaţi-vă pentru cei ce vă asupresc şi vă prigonesc,
45. ca să fiţi fii ai Tatălui vostru care este în ceruri; căci El face să răsară soarele Său peste cei răi şi peste cei buni, şi dă ploaie peste cei drepţi şi peste cei nedrepţi."

Nu Doamne nu am trait asa cum M-ai invatat.
........................................................ 
O sa incerc Doamne incepand de azi, sa TE caut mai mult sa te ascult mai mult si sa fac mai mult din ce zici Tu. Ajuta Doamne necredintei mele.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu