Despre mine

Fotografia mea
Universe/Earth
Isus a zis: Daca Ma iubiti, veti pazi poruncile mele. Ioan 14,15

joi, 24 februarie 2011

Spre.....

Ieri...
Ca un profesor la examen,
DUMNEZEU metaforic mi-a zis:
"Gata va rog lasati pixul jos,
Si aduceti lucrarile la catedra."
Eu: Dar mai stiu si urmatorul subiect, daca ma mai lasati 5 minute il scriu si pe acela.
Nu se mai poate.

Asa e viata.

Viata fara pedeapsa Lui Dumnezeu este un sir de mizerii si pacate continue. Ganditi-va la parlamentarii nostrii. Nu este nimeni mai presus de ei. Ei convin sa nu fie judecati, nu ii opreste nimeni sa fure, iar prin ascunderea adevarului si repetarea minciunii, populatia de Click si/sau CanCan deraiaza.

Cred ca daca nu am fi fost guvernati de Dumnezeu, de mult ne-am fi auto-extinct.

Doamne ajuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu