Despre mine

Fotografia mea
Universe/Earth
Isus a zis: Daca Ma iubiti, veti pazi poruncile mele. Ioan 14,15

sâmbătă, 23 iulie 2011

Rugina = Pacatul
Gandindu-ma la efectele devastatoare ale pacatului in viata noastra, treceam pe langa un pod peste o apa. Balustrada o data vopsita era mancata de rugina si... mi-am zis...
Pacatul nostru omenesc este ca rugina. Prin moartea sa, Isus ne-a izbavit de pacatul original si... astfel nu mai traim in pacat, altfel spus...prin puterea dragostei Lui Isus nu mai suntem ruginiti, pacatosi, pentru ca am fost luati si topiti in marea dragoste si iertare a Lui Dumnezeu, devenind un fier curat.
Insa...in viata apar tot felul de pacate pe care le savarsim, si atunci din protectia divina pe care o primisem, pacatul incepe incet incet sa manace din noi, sa ne degradam, constienti fiind de acest lucru prin voia noastra realizat.
Insa ... Isus ne iubeste mai mult decat putem gandi noi, si se bucura daca chiar si tu sau eu, se intoarce la El cu inima in credinta.
Gandim ca pacatul este prea mare si nu ne mai poate ierta Isus. Ei bine... prin iubirea Lui ne poate topi toate pacatele si putem deveni un nou suflet, putem renaste prin dragostea Lui Isus pentru noi. Si astfel gaurile si degradarea in care traiam vor ramane doar amintire, de cat de mare e Isus.
Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu