Despre mine

Fotografia mea
Universe/Earth
Isus a zis: Daca Ma iubiti, veti pazi poruncile mele. Ioan 14,15

duminică, 11 septembrie 2011

Sunt momente cand...intalnesti pe cineva si ... te ajuta sa iesi dintr-o situatie foarte grea pentru tine. Sunt momente cand cunosti pe cineva, il intalnesti intamplator si ... stabilesti o intalnire cu el, sa te ajute sa ... iti fie mai bine, si....se intampla sa pierzi numarul de telefon al acelei persoane.
Nu il poti contacta, nu stii unde sa il cauti, nu stii daca il vei mai intalni vreodata. Esti descumpanit.

Iti spun un nume: Isus, nu IL uita, caci El poate face mai multe pentru tine. Cum IL gasesti, ... aici depinde de fiecare in parte. Eu...L-am gasit cand eram mic si am injurat urat, intr-o zi. Iar seara nu am putut sa dorm din cauza acelor vorbe. Apoi mi-a vorbit de multe ori, cateodata mi-a zis sa nu fac un anumit lucru, l-am facut si nu mi-a fost bine, alta data mi-a dat speranta, alta data mi-a zis ca e mai bine sa sa nu merg undeva ci altundeva, si a fost mai bine asa.

Daca uitam acest nume, Isus, pierdem tot, chiar si pe noi insine.

http://www.kwasizabantu.ro/media/7Semne.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu