Despre mine

Fotografia mea
Universe/Earth
Isus a zis: Daca Ma iubiti, veti pazi poruncile mele. Ioan 14,15

duminică, 22 aprilie 2012

Wurmbrand - Umpleti Vidul (1)

:)  Imi aduc aminte din liceu: Si daca exista Dumnezeu si eu nu am crezut in El... ce o sa fac?

pg.10 Conferentiarul comunist explicase ca viata a aparut in mod spontan si s-a dezvoltat prin selectie naturala; ca in lupta cruda pentru supravietuire au ramas numai animalele care erau puternice sau mai agile decat semenii lor, in timp ce, altele, mai slabe au disparut.
Un credincios a intrebat: Dar cum se face ca oile au supravietuit si ca nu au fost distruse de lupi? Lupoaica fata cinci sau sase pui pe an, pe cand oaia numai unul. ... Lumea animala exista inainte de aparitia omului. Cine a aparat oile pe vremea aceea?
Raspunsul pe care l-a primit credinciosul au fost cativa ani de puscarie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu